Linasuannesi Resim yüklemeye çalıştım ama olmamış olabilir bebeğim üç aylık kızlar ensesi kıpkırmızı ve dökülmeye başlıyor hast götürme bebeklerde hep oluyor dediler mustela kullandım ama daha kötü oldu sizlerde oldumu ne yapmalıyım ?
yigitalpinannesiii Linasuannesi bizde de vardı krem sürme zamanla azalıyor ama bizim ko böyle kırmızı değildi bu biraz yoğun sanki
Nil614kara Linasuannesi Ahhh kuzuu kıyamam cok kötü olmuş benim bi fikrim yok ama üstte kalsın ve bence hastaneye götürün krem fln verir doktor mutlaka
Bulutbey Linasuannesi ay kıyamam baya kötü görünüyor bence gidin hastaneye hiç etrafımda ki bebeklerde görmedim böyle ben.
Aymiraaa Linasuannesi diyenleri dinlemeyin ya önemli bişeyse onların değil sizin içiniz yanar götürün hem içiniz rahatlasın belki kaşınıp bebeğinizide rahatsız ediyordur çok geçmiş olsun
Linasuannesi Aymiraaa sırt üstü yatırınca hep ağlıyor basıyor çığlığı üstümde yatınca saatlerce uyuyor belkide dediğin gibi kaşınıyor 😔
2lokummannesiii Linasuannesi kaşıyorsa egzamadır yara olmuş artık buna ancak kortizonlu krem iyi gelir. Canı yanar çok kıyamam kötü olmuş.
Minikbal Linasuannesi egzama sanırım doktorun numarası varsa foto atın onada kortizonlu krem verebilir
ayazasaf Linasuannesi egzama gibi duruyor başka bir doktora danışın lütfen gerekirse cildiyeye götürün
Linasuannesi Hemen götürüyorum çok sağolun gerçekten ettafı dinlememek lazım ağzı olan herkez konuşuyor geçer geçer dediler ne hale geldi
Emineyilmazz Linasuannesi cnaım egzama bu. İlk 4 ay bizdede oldu kendi kendine geçti. Doktor fucicort verdi eczacı kullanma bunu içinde kortizon var dedi. Bende kendi haline bıraktım kendi kendine geçti Seninki biraz ilerlemiş Bi götür ama
Linasuannesi Emineyilmazz evet götürdüm cnm aynen o melhemi verdi nasıl kullanmiyim şimdi kafam karıştı ilerlemiş bide ama dr egzama falan demedi