teachersrn YK_ çok memnunum 13 aylıktan beri kullanıyorum hiç suya batmıyor serbest bırakıyorum suda çok rahat, 8 yaşına kadar 30 kilo olana kadar kullanılabilir
Drnkusum YK_ ben geçenlerde Hepsiburada indirimiyle aldım 200 e geldi henüz kullanmadık ağustosta kullanırız dıye düşünüyorum bence sıfır alın çünkü yanında çantası tanır kiti vs var ikincillerde onlar olmuyo genelde
YK_ Drnkusum yaa 200 e çok iyi almışsınız 250 suanda evet haklısınız kısa bi donem kullanacm zaten 5 6 gün o yüzden 2. El alayım dedim
Drnkusum YK_ uzun süre kullanılabiliyor 4 yaşa kadar diye biliyorum ben iki üç sezon kullanırız diye aldım evet eşim görmüş dörtdörtlüğe gelmiş 😅 swimtraner da aldık onun içinde biraz bunaldı bakalım hangisini isterse onu takıcam