demirboy Merhaba, bebeğim 6,5aylık. Dün tavuk suyuyla şehriye çorbası yapmıştım fazla olanı dolaba kaldırdım. Hep günlük yaparım ilk defa dolaba attım normalde döküyordum. tavuk suyu olduğu için de emin olamadım verirsem sıkıntı olur mu
12sb demirboy bende tavuk suyu olunca Bi düşündüm yani normalde bende sebze çorbasını iki gün veririm kavanozda vakumlayıp ama tavuk hemen bakteri üretir derler havalarda sıcak
TC07 demirboy Yeni beslenmeye geçen bebeklerde aynı çorba dahi olsa hergün yenisini yapmanız gerekiyor.
Ates_mami demirboy tavuk suyu biraz düşündürücü canım. Dolaptaysa hava sıcaklıgı etkilemez ama ben 1 saat bile bekletmiyorum.
Eminos demirboy ben veriyorum oglum 15 aylik 2 gunluk yemwgi de veririm kendi yemedigim biseyi vermem ama dolabimda yemekler bozulmaz annelerimiz bize taze yapmislar mi hergun onceki gunden kalan yemegi yemisiz atmaya kiyamam yaziktir israfallah sorar
demirboy TC07 evet bende her gün yeniden yapıyorum biz ek gıdaya erken geçtik. Dün ilk defa dolaba kaldırdım ama içim rahat etmedi
demirboy Ates_mami bende hep döküyordum fazlasını hiç 2 defa vermedim ama hepsini yemiyor döküyorum hep. Yine günlük yapmaya devam edeyim