yemekseverdiyetsevmez Bebeğim 53 günlük uykuya geçerken emzikle geçiyor gün içinde almıyor çoğu zaman çok ağlarsa öyle veriyorum ama herkesin başına gelen meme reddinden sonra korktum emziği bıraktırayım diyorum nasıl vazgeçiririm uyuturken yardımmm
Deletedmom350 yemekseverdiyetsevmez biraz önce uykuyla ilgili bir post attım. güzel bir yazıydı ve ay ay bebişlerin ne kadar uykuya ihtiyacı var ailelerin nasıl uyutması gerektiği ile ilgili. orada şöyle bir şey yazıyordu; emzik ile uyuyorsa daldıktan sonra emziği ağzından alın. ben bu şekilde uyutuyorum oğlumu. gün içinde emzik istemez ama uykuya dalarken ister. çoğu zaman da uyuyunca emziği kendi ağzından atar. dilersen postuma da bir göz atabilirsin belki faydası olur.
Badevehande yemekseverdiyetsevmez eğer şimdiye kadar meme reddi olmadıysa bence emzik çok kurtarıcı verin. Ben çok çekiyorum geceleri sürekli emmeye kalkıyor
Arwen yemekseverdiyetsevmez bende sizin gibi sadece uyuturken veriyorum emziği inşallah meme reddine neden olmaz ama ben uyku eğitimi verdikten sonra bırakmayı düşünüyorum. Mesela bebeğim gece 2-3 kez emmek için uyanıyor o esnada emzikle uyutmayı deniycem. Uyku eğitiminden sonra bırakırım inşallah 🙏🏻
yemekseverdiyetsevmez Deletedmom350 hemen bakarım canım çok iyi denk geldi ama meme reddine sebep olur mu ki ondan korkuyorum dediğin givi sadece uyurken dışarda emziremeyecek avutamayacak durumda olduğumda alıyor emziği
Deletedmom350 yemekseverdiyetsevmez inan meme reddine bir şey diyemem ben mama ile besliyorum oğlumu. tabi ilk zamanlarda emziriyordum sonra göğsümde kist çıktı sütüm gelmedi bu yüzden emziremedim. ama emzirirken de emzik kullanıyordum sıkıntı yaşamamıştım.
yemekseverdiyetsevmez Badevehande yok canım olmadı çok şükür ikisini ayırıyor karnı toksa meme almıyor açsa emzik ama inan günlerdir acaba emziğe alışmasa mı diyorum eşimde sana rahat battı diyor ne yapacağımı bilmiyorum
yemekseverdiyetsevmez Deletedmom350 anladım canım bebek emerken emzik yüzünden red yaşarsam daha üzülürüm
yemekseverdiyetsevmez Arwen senin bebişde küçükmüş canım ben bıraktıramamaktan çok korkmuyorum tek korktuğum meme reddi ama onu da emzik verende yaşıyor vermeyen de hatta bazıları çnce emziği tutturup sonra meme tutturuyomuş faydası da vae yani