Zeynepomer96 kayınvalidem de 2 çocuğunda kullanmış büyümüşler valla yaşıyor yani kocamla kaynım. Birinin içe basma, diğerinin geçmeyen nasırları yamuk yürümesi var.Olsun büyümüşler ama.
Komşumun kızı da 7 aydır kalça çıkığıyla uğraşıyor yürüteç yüzünden.Kaç kere dedim koyma diye, onun bunu başına gelmedi kadının başına geleceği tuttu.
Çünkü her bebek bir değil malesef.
Bende o riske giremedim, sırtıma kangru ile bağlayıp, mama sandaylesine oturtup, evde bebek arabasını açıp oynatarak ne işler yaptım yapmaya çalıştım.
Fayda zarar ölçüsünü bir düşünün.