Baharas merhaba ben de günde iki kez sagarak verebiliyorum anne sütünü sadece bizim de meme kavgamız var çünkü maalesef, kalan beslenme hep mama ile oluyor hastane yeni doğduğunda 40 CC getirdi hep ama anca 15 ini filan icebilmisti oğlum, şimdi 27 günlük düne kadar 60 CC veriyorduk son zamanlarda bitince ağlamaya başladı az geliyor diye düşünüp 70 e çıkardık. Doktor da son kontrolde 10 güne kadar 60 yetmeyecek 15 daha isteyecek demisti cidden de oyle oldu, yani bence 30 çok az ama doktora danışmanizda fayda var 😇