Anne13 siz dktora bakmayın gerçekten artık abartyolar başıma gelen bı olayı anlatiyim size ben hamileyken dogumuma çok az kalmış sürekli gittim bı doktr vardı o asla böyle bişey demedi neyse acillestm acile gttm başka bı doktrla karşılaştım ultrasonda baktı bana demesnmi senin çocuğun boyu çok kısa olck ama nasıl agladim neyse çocuk doğdu 51 cm çok şükür boyuda çok güzel gidiyor evet sizinki farklı bir durum ama bu çocuk ilerde süt içecek süt boyu gerçekten çok uzatyo benm kızımin boyu sütle uzadı simdjde bol bol yoğurt yedirin kefir verin ve asla kafanza takmayn inanmayın Bunlara günlerinizin tadını cikarjn