NaimeYilmaz 2 ay oldu bazayla beraber yastığa geçtik normalde oğlum yastiksiz yüzüstü yatıyordu su an yastıkla uyuyabiliyor alışması da kolay oldu 😊 yalnız marka model bişey diyemeyeceğim evde ince bir yastık vardı ona bir yastık yüzü geçirdik özel bir marka model vs tercih etmedik😊