İli gün önce doğum günümüz vardı ☺️ Yeni 1 yaş olduk. Benim kızım zayıf bir bebekti dört kilo doğdu ama her ay beşyüz gram aldığı için minyon kaldı. 5-6-7. Aylarda yüzer gram aldığı için üzüldüm ve sabah kahvaltısına, ceviz, bisküvi ,yulaf ,badem ,muz, nektari ,yumurta sarısı , Kayısı, beyaz süzme peynir ve tereyağı koydum 8.ayda 450 gram almış tabi bir de tarhana da yedirdim et sulu o da aldırdı. Şimdi kahvaltı yine aynı 9:30 da yapıyor 11 de uyuyor arada emiyor beni kalkınca yoğurt yediriyorum akşama er sulu çorba eğer geç yatarsa da irmikli meyve püresi veriyorum.