Seliiinnnselviii08678 12 aylık hala kullanıyorum bakalım doktora gittiğimzde sorucam bırak derse bırakıcaz ama oda değerlerine göre karar verir ihmal etmeyin bence demir eksiklişi en çok yaşanan şey kan tahlili yaptrdınz mı nasıl çıktı ? Değeri düşük çıkarsa üzülürsünz sonra inanın,büyüdükçe toparlamak daha zor olur demir eksikliğini ben düzenli kullanmama rağmen 11 çıkmıştı normal değer 12 miş