Emine071 Merhaba Kızlar sütüm çok şükür vardı bebeğim tek memeyle hep doydu doyuyor da ama diğer meme Fiş biraz söndü süt geliyo ama öyle işte içirdiğim kadar değil şekil bozukluğu oldu bebeğim 1 yaşında sütü bırakınca ikisi de eşitlenir mi sizce
Muhammedtrn Emine071 bende tek taraf emzirdim ilk aylar alıyordu sonradan ucunda ki kanama geçmeyince sağdım sadece o zaman da göğsüm söndü. Sonra süt kesildi. Şimdi tekrar hamileyim o yüzden tekrar şişti eşitlendi 😄 bilemiyorum hamilelik olmasa tekrar eşitlenirmi keşfedemedim. Ama süt kesilince sertleşip eski halini alır diye umuyorum.