Hanımlar merhaba , yumurta alerjisi olup 1yas kizamik aşısını yaptiranlar bilgilendirilebilir misiniz ? Hastanede herhangi bi saatte yaptırdınız mi ?önceden tahlil e bakıp öyle mi yapıyorlar yoksa direk hastane mi aşıyı yapiyo ,bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler 👶👍