htc20 Bizde sarılıktan çok çektik uzayan sarılık vardı oğlum da 2. Ay i bitti yeni toparlamıştı. Benim de annanem (90 yaşında) ısrarla ver dedi ama ben cesaret edemedim. Bana tarif ettiği çocuğa çay kaşığıyla su içer gibi değil biraz koyu şerbet gibi yapıcaksın ve dudağına değdireceksin demişti az alacak demişti ama dediğim gibi ben cesaret edemedim o zaman sonrada vereydim keşke dedim kadın 7 çocuk büyütmüş hepsi de maşallah 😅