Ben şimdi mochi markanın süt aletini aldım bu sütleri sağdığım an mesela diyelim bi saat sonra dışarıya çıkacağım o sağdığım sütü direk biberona boşaltıp yanımda götürüp içirtebilir miyim? Bi zararı olur mu yoksa sağdığım gibi buzdolabına koyup ısıtıp öylemi yanımda götürebilirim kafam çok karışık😂