Günaydın anneler🍀 Kızım 27 günlük. Bir kaç gün önce kakalı bez sayımız düşmüştü. Doymadıĝını düşünüp emzirme konusunda okuma yapmaya başladım ve olanlar oldu, kafam çorbaya döndü💆💆 Bu konuda birbirinden farklı iki görüşe rastladım.
*Bebek her iki memeyi dönüşümlü olarak maximum 20 dk olacak şekilde emmeli.20 dk sonunda emmeye devam etmek isterse diğer memeye geçilmeli.Bu şekilde süt üretimide artmaktadır.
*Memeden gelen ve besleyici değeri yüksek olan son süte ulaşmak, emmenin en sonunda geldiği için süre belirtilmeksizin emzirmek gerekir. Bebek memeyi kendi bırakmalıdır. Daha fazla verim almak için aynı meme üst üste bir kaç kez verilmelidir.
Bu bilgilerden hangisi doğru? Sizler nasıl emziriyorsunuz?