Kontrolumuzde Bebeğim yeni emmdiği için üzerime kustu ebemizde hemen reflü olabilir dedi ve gaviscon ilacı yazdı. Kullanıp kullanmamakta karasız kaldım. Her kusan bebek reflü mü? Çünkü genelde bebekler emdikten sonra bir kısmını kusuyor.Ve yan etki olarak kabız yapıyormus tereddütte kaldım