Arkadaşlar meraba iki buçuk aylık bebeğim var ve 4. Kez mastit oldum ve bu seferki kızarıklık çok fena ateşimde var.duş aldım sıcak su tutup taradım duşta.diğer mastit olduğumda sütün tadı normaldi ama bu sefer tuzlu sağıp döktüm.geceleri o kadar çok doluyor ki göğsüm elimi vuramıyorum bebeğim çok az emiyor.sağıyorum mastit olmayım diye ama yine oluyorum Allah tozarsın için buna bi çaresi olan var mı