Deniss99 Kızlar çok fenayım enfeksiyon olmuşum ilk evlendigimde de olmuştu idrarda yanma.kasinma herşey var doktora gidicem ama ilaç içmem sıkıntı olur mu emziriyorum başına böyle bişey gelen var mı
Duygu20 Deniss99 ben varim tek icimlik ilac veriyorlar antibiyotik vrmiyorlar insallah gecer ve tekrarlamaz
premses_annesi Deniss99 😊kanal 7 yı ac ıdrar yolu enfeksıyonuyla ılgılı bılgı verıyor doktor gezerken gordum bı soylıyım dedım 😂😂
Deniss99 Duygu20 valla üroloji doktoruna gitmeye vaktim yok acile gidicem ordada verirler mi ki emzirirken içtiniz mi peki iş mi neydi ilacin
Aselpoyrazali Sirkeyle sık sık sil kendini inanki hem rahatlıyorsun hemde bakterileri öldürüyor ilaç kullanamıyorsun verdikleri toz da hiç bir işe yaramıyor antibiyotik kullanman gerekiyor emzirdiğini için oda yasak