Fatoserin yaklaşık 6 ay kadar yaşadım, ömrümde yaşadığım en kötü günlerdi Rabbim yaşatmasın. Resmen tuvalet günüme göre plan yapıp hayatımı öyle idare ettim. Gitmediğim doktor ve denemediğim bitkisel yöntem kalmadı, saraçoğlunun ısırgan kürü biraz rahatlattı ama geçici çözümdü, bir sürü doktorla konuştum hepsi Farklı şeyler söyleyip ameliyat sonrası dışkı tutamama ihtimalim olabileceğini bile söylediler en sonunda arkadaşımın tavsiyesi ile bu alanda uzman olup kendi teoremini bulan Yahya hocayla tanıştım ameliyat oldum çok şükür güzel geçti ve bidaha aynı sıkıntıları yaşamadım 🤗 doğumda tekrar eder diye çok korktum ama bi sıkıntı olmadı kesinlikle tavsiye ederim, erteleme bi an önce kurtul derim canım, geçmiş olsun