Kızlar kızım cumartesi günü yaşına gircek inşAllah ve kızım doğduğundan beri asla anneci değil herkese gider kucakcı hiç hiç değildi sürekli yerde oynardı ve bir haftadır tam tersi oldu hiç kimseyi kabul etmiyor ağlıyor bağırıyor sürekli ben ben ve yerde oynaması için yanında benim olmam lazım yoksa babası olsa ağlıyor şikayet etmiyorum tabiki sadece normalmidir acaba geçermi diye merak ettim 😄