Uccocukannesi Merhaba doğumdan sonra feci şekilde saçlarım dökülüyor,başına gelen oldumu? Neler kullandınız yardımcı olurmusunuz
nageyet Uccocukannesi benimde acayip döküldü. Ne kullandıysam kâr etmedi. Dedim heralde ben kel kalıcam. Ama 7.aydan sonra pat diye kesildi dökülme. Biraz sabredin, çok kafaya takmamaya çalışın
Addie487 Uccocukannesi hamileyken hormonlardan dolayı artan saçlar gidiyor doğal olarak 🤪😅 doğumdan ne zaman sonra dökülmeye başladı? Benim de 9 gün oldu doğum yapalı inşallah dökülmezler anca toparladı saçlarım ya
Derya_ Uccocukannesi benimde çok çok döküldü hatta o kadar bıkmıştkmki kendi kendime saçımı kısacık kestimbakımı zorlanmıştım sonra birden kendiliğinden kesld tabi 3-4 ay sürdü
Uccocukannesi Addie487 benim 4 ay oluyor doğum yapalı çok dökülme var hiç açık bırakmıyorum topuz yinede sağdan soldan topluyorum sürekli
Addie487 Uccocukannesi saçlarım çok uzadı ya dökülmeye başlarsa mahvolurum süpürme derdi, süpürgeyi temizleme derdi, çocuktan saç toplama derdi. Eşimde kısa saç sevmiyo 🙄