Kızlar hangi doktora gidersem gidim ne kadar idrar röntgen çektiler fakat taş falan çıkmadı sezeryan olalı 5 ay oldu ayıptır söylemesi adet olduğumdan beri ağrılarım gittikçe arttı belim ve sezeryan yerim çok ağrıyor böyle olan varmı belimden iğne vurularak sezeryan oldum herkes ondan dolayı diyor ortopediye gittim belimde düzleşme var ama içimde kötü bir his var bundan değil gibi çok kötüyüm gerçekten çok ağrıyor yatsam kalksam ayakta bile duramıyorum bebeğimi kucağıma bile alamıyorum çok zorlanıyorum hangi dahiliye gitmem gerekiyor benim gibi olan varmı 😔