Hepimiz gün içinde tahammülsüzleşiyoruz,üzülmeyin.ben bazen sinirden dişlerimi sıkıyorum ama kızmamaya çalışıyorum.sesim yükselse de o bana gülüyor,oyun sanıyor herhalde.ben de gülmeye başlıyorum.derin derin nefes alın o anlarda:) öpüp koklayın uyanınca.