Merhaba arkadaşlar 3 hafta önce kızımı doktora götürdüm ultrasonda kalça çıkığı çıktı çok hafif doktor kullanmayacak bilirsiniz dedi belli olmaz derecede biz her ihtimale karşı takalım dedik. Taktık takmasına işkence gibi… huysuz olan kızım daha da huysuz oldu zar zor uyku düzeni olmuştu o da gitti ne gece ne gündüz ömrümden ömür gitti :( yarın kontrol var ben de bu gün çift bez taktım bandajı takmadım. 21 gün sonra kontrol demişti sizce iğleşmiş midir ? Böyle bir sorun yaşayan var mı?