


Anneler merhaba💗 39 günlük bi bebeğim doğduğundan beri sürekli gaz sancısı vardı bide sarılıktı 1 gün ışın aldık hemşire cok ağladıgını gazının oldugunu görünce biogaia gaz damlası verdi 1 aydir kullanıyoruz bazen sancı krizleri gelse de şükür daha iyi şuan🤲🏻 Gaz sancıları düzeliyor derken ilk cocuk tecrübesizligi heralde bebegin kakasının anormal oldugunu daha yeni araştıra araştıra anladım . Şöyle ki; çok gürültülü, ishal, cocuk resmen kaka yaparken kendini sıkıyor kıpkırmızı oluyor, sarı renk , mukuslu yukarıda resmini koydum. Damladandır dedim ilk başlarda ama bu belirtilerin yanında huzursuzluk, vücutta Yüzde kızarıklıklar,burunda tıkanıklık ve hırıltı sürekli kusma ve emme isteği eklenince internette okuduğum İnek sütü alerjisi geldi aklıma acaba çocuğumun alerjisi olabilir mi? Nasıl diyet uygulasam ? Bebeğinin bu belirtileri olan anneler neler yapti geçtimi ve 1 senedir muşta yaşıyorum acaba burda alerji testi yapılıyormu Yardımcı olursanız çok sevinirim 🤲🏻