Yusufyigit-1 Kızlar 15 aylık bebegim her altını açtığımda çığlık çığlığa 😟afedersiniz sürekli 💩 yapar degistirirm günde 2-3 kere felan ama sürekli döner aglae durmaz eline bisey veriyorum şarkı söylüyorum dikkatini ceksin dursun diye yine yok. Napicam ben böyle
Tuanamm34 Yusufyigit-1 konuşma ağladığı zaman tepki verme soguk kanlı ol sen konuştukça o dahada gerilir bu benim düşüncem hatta benim kızımda neredeyse 1 aylık bazen oda ağlıyor kaynanm konusuyor oy oy tamam bitti bilmem ne diye susturuyorum onu cünkü bir süre sonra ağlamaktan vazgeçiyor 🤷♀️
momyshark1 Yusufyigit-1 9 ayligiz bizde oyleyiz alt degismede ust defismede ortalik kiyamet tepkisiz kalmaya çalışıyorum
SevdaNurumm Yusufyigit-1 Ahh biz de tam öleyiz. Korkuyorum valla altını değiştirrken evde her seferinde değişik bişey arıyorum baksın da akıllıca dursun altını değiştiryim die. Bi ara wc eğitimine başlayım yavaştan dedim hatta klozet lazımlık aldm ama oynuyor sadece oturtamadım tekrar kaldrdm artık.
1bebekanne Yusufyigit-1 sanırım yatmak istemiyorlar bem tv falan izlemem izletmem oğluma ama altını değişirken mutlaka eğitici çizgi film açarım yoksa savaş alanın gibi ağlıyor durmuyor kalkıyor kaçıyor
Elifbese Benim oglum da oyle ya bezini cikarirkende takarken de hatta kiyafetlerini giydirirken bile agliyor
Yusufyigit-1 1bebekanne heralde canım tv hiç ilgisini cekmiyor ki. Reklam cizgifilm felan hiç farketmez