Khumar Merhaba arkadawlar..bebegim 1 ay 15 gunluk.kakasini yaparken cok zorlaniyo..kip kirmizi oluyo..sizce bu normalmi?
1bebekanne Khumar yemeklerine zeytinyağı ilave edin yada ağzına direk bi çay kaşığı kadar zeytinyağı dökün ama organik olsun
Deletedmom0099 bizimde aynı kabız da değil ama ağlıyor yapana kadar zeytinyağı sürün diyen cok var doktoruma sorucam pazartesi kontrolumde