yavrusununannesii canim simdi galerime girip bebegimin basini tuttugu ilk zaman cektigim fotoya baktim emin olmak icin. tam tamina 2 ay 14 gunlukmus yuzuusti yatarken basini kaldirdiginda. korkmana gerek yok her. senin yapacagin tek sey hol bol yuz ustu zaman gecirmesini sagla. gunde 10 dk falan yuzustu yatir sende onune gecip yuzusuti yat konus cingirak salla . boyun ve sirt kasi gelistikce yapacaktir. ben hic anlamadim banyodan cikmistik krem suruyordum yuzustu cevirdim sirtina da surmek icin bir baktim kafayi kaldiriyor hemen foto cekmistim. merak etme zamani gelince hazir hissedince bir anda yapiveriyorlar