Esraaosmanefe Bebegim 2 ay 22 günlük parmağına tırnak batmış kızlar kızarıklık ve şişlik var ne yapabiliriz başına böyle birşey gelen var mı
Dilekmh Esraaosmanefe her bebeğin başına geliyor demişti doktorum krem verdi belki bir kere kullandım geçti , krem kullanmasan da geçiyormuş ben biraz pimpirikli olduğum için kremi aldım
AlmilaDoga Esraaosmanefe bizde de oluo ki şuan 5aya yaklaştık derin de kesmesek yine oluo turnak yapısıyla alakalı canım bende de aynı sorun car asla kısaltamıyorum tırnağımı
-CinarinAnnesi- Canım bence bi doktora göster bizde de olmuştu ayak baş parmağında krem masaj bandaj ile çözüldü ama gittiğimde beş aylık bebek vardı ilerlemiş ameliyat olucak demişlerdi çok üzülmüştüm