Mom0791 benimde 43 günlük bebeğim var..her gün gün içinde 2-3 kez kaka yapardı..bir aydan sonra değişmeye başladı en uzun kakasını 3.günde yaptı doktora sorduğumda büyümeye başladığından her gün yapmaması normal,sütün yarıyor demekki dedi.bir hafta yapmazsa o zaman gelirsiniz demişti..gerçi ben sırf anne sütü ile besliyorum mamanın farklı bir durumu olurmu emin olamadım yine 🙄