Deletedmom388 Ahseninannesii İçilmez diye biliyorum.Parol ya da minoset içiliyor emzirirken.Doktorum öyle söylemişti
Nrgs Ahseninannesii yanlış yönlendirmek istemem ama bana doğum sonrası ağrı kesici olarak majezik vermişti doktorum süte etkisi olmadığını söylemişti
Guler100 Ahseninannesii hastaliktan vs basim agirdiginda parol içiyorum doktorumda agrin oldugunda icebilirsin demişti majezik çok güçlü kullanma bence