Canım benim kızımda da 1.5 aylıkken başladı aynı şekilde her emmeden sonra 4 5 kez kusar hepsini çıkarır tekrar yer tekrar aynı döngü devam ederdi doktora götürdüm reflü dedi 1 ay reflü maması, gaviscon ve Emedur fitil kullandım düzeldi.cok şükür kızım şuan 3 ay 23 günlük yavaş yavaş tekrar başladı kusması tekrar götürecek.aksatma.gotur bence öyle ölünce kilo. alımı da az oluyor