Bebeğimde şiddetli reflü var. Sürekli midesi ağzında, kusmasını tickener, gaviskonla falan azalttım ama hala çok fazla hıçkırığı var var ve midesi ağzına geliyor. Doktor kontrolünde doktoruda farketmişti ses kısıklığını. Dünden beri çok arttı. Nasıl hafifletebilirim. Çocuk faranjitli gibi. Moralim çok bozuldu.