elifimmmt bebeklerin salya akıtma dönemleri 3.ay başlıyor bizdede aynı durum mevcut damaklar yavaş yavaş kendini hazırlıyor ve sürekli agzi acik sesler çıkardıkları için ve dilleri henüz düz olup kivrilmadigi için sular dışarıya akıyor gayet normal bir durum 😀😀mendille dolaşıyorum napalim