Kızım 20 aylık ve malum 2 yaş sendromu nu dibine kadar yaşıyoruz kızınca anlıyor susuyor ama kızmak istemiyorum o zaman küsüyor ve çok üzülüyorum elimden geleni yapıyorum ama olmuyor olmuyor dışarı çıkarız bı yemek yesek hemen kalkalım modundayiz evde desen artık yemek yedirmek işkence bu dönemi atlatmış deneyimli arkadaşlarım lütfen paylaşın nasıl davranmalıyım hayır demek istemiyorum anlatıyorum ama dinlemek bile istemiyor engellemek istemiyorum ama hep tehlikeli şeyler ile ugrasinca müdahale etmek zorunda kalıyorum pedagog a mi danissam bilemiyorum faydası olur mu hamilelik stresli geçince bebek te daha hırçın oluyor diyorlar ama elimde değil di 9 ay göbeğimden iğne oldum bundan mi bu kadar etkilendi acaba nasıl çözüm bulabilirim