Merhaba anneler ben şu an 29 haftalık hamileyim. üç dört gündür ayaklarımda kaşıntı var özellikle iki gündür en çok gece oluyor ve uyuyamıyorum. Özellikle ayak parmaklarımda oluyor. Geçmesi için ne yapmalıyım delircem kasintidan. Böyle bir şey yaşayan var mı. Bana önerebileceginiz bir şey var mı ne iyi gelir acaba