Nurcan1710 bebekten bebeğe değişiyor bazı şeyler bence. Portakal, brokoli ve karnabahar yediğim zaman ona da çok gaz yaptı.
Gazlı dönemi atlattıktan sonra her şeyi yiyip içmeye başladım. Mercimek filan gaz yapar derlerdi, rahatsız etmedi bebeğimi. Nohut acayip gaz yapıyor ama kendi çıkarabiliyor artık.
Gaz yapar diye düşünüp hayatınızdan hiçbir besini çıkarmamanızı öneririm. Bebek kolik ise belki bir süre dikkat etmek faydalı olabilir ama değilse az az da olsa her şeyden yiyerek vitamin, mineral, protein almakta fayda var besinlerden. ☀️