Merhaba.. kızım altı aylık oluyor.. normalde kendi kendine çok güzel oylaniyo, bazı oyuncaklarını saklıyorum, sonra geri veriyorum görünce şaşırıp baya uzun süre oyalaniyo.. kalın karton kitaolara bayiliyo.. ama artık aşırı hareketlendi ve onun için yeni aktiviteler lazım bize 😂 yürüteç de dusunmedigim için başka oyalayacak şeyler ariyorum bebişim için.. siz neler yapıyorsunuz?