Merhaba kızlar bebeğim 3,5 aylık ve emzirmeden sonra gazını çıkarınca bı kusuyor ona hazirlikliyiz ama sonrasindada çok sık kusuyor fazlasını kusuyordur kusması değil bu ,yatirmiyorum da ama gün içinde sürekli koltuk silmekten kıyafet değiştir mekten bayilcam 😁 az ve sık emziriyorm yavaş midesi dolsun diye yine fayda yok yatırmalimiyim emzirdikden sonra varmi fikriniz?