Omak_Burcu Ayse27 canım benim benim kızıma da vardı bende endiselenmistim kendi kendine geçiyor o korkma
NaimeYilmaz Bir çok şey olabilir. Her gün yıkıyorsunuzdur ama yüzünü kaynamış soğumuş su ile bir kaç defa yıkayın. İsilikse geçecektir.
Didem52miray Şubatta doğum yaptim aynı sorunu yaşadık, normal bence. Geçiyor sonradan Ama gene bi dr sor derim