Kızlar bi yerde gördüm arkadaşıma tavsiye ettim oda denedi sütü artmış sizlerle de paylaşmak istedim, inşallah deneyenlere süt olur 🥰
Malzemeler:
💧5 lt su
🍇2 kase kuru üzüm
🥭2 kase kuru kayısı (sarı)
🍎1 Adet kırmızı elma
🍏1 adet sarı elma
🥢2 adet keçi boynuzu
🥡1 yemek kaşığı rezene
🥡1 yemek kaşığı anason
🥡1 tatli kaşığı sumak
🍋1 adet limon
🍬2 Su bardağı şeker.
Tadına göre isteğe bağlı ilave edebilirsiniz.
Hazırlanışı:
Hepsini tencereye atın doğrayın kabuk ve çekirdekle birlikte . Kaynayınca altını kısıp 30 dk daha kaynasin. Son 5 dk da sumak rezene ve anasonu ekleyin karıştırıp 5 dk sonra kapatın. Yarım saat kapağı kapalı şekilde demlensin. Süzün iyice daha sonra soğuktan sonra sabah öğle akşam için. İnşallah gaz da kalmaz ve çok iyi sütünüz olur . Özellikle sütü olmayanlara yarar inşallah.