Kızlar. 2 yasında oğlum var. Baya bi zamandır gövdesinde kaşıntı vardı hastaneye götürdük alerji testi yapıldı deri ve kan testi yapıldı bişey çıkmadı. Vücudu kuruyodur diye vazelin karışımı verdiler hergün sürdüm gene fayda etmedi. Kaşıntısı oluyo bazen de lekeler çıkıyo hatta bi keresinde baya büyük çıkmıştı. Güneşe çıktığından olabilir mi güneşten olur mu acaba? Dışarı çıktığımız zamanlar artıyor gibi. Sizce neden olabilir. Başında gelen oldu mu