4 yaşındaki oğlum apandisit ameliyatı oldu 1 haftayı geçti olalı bugün kusması başladı daha önce hiç olmamıştı doktorunu aradık hemen getirin dedi getirdik burnuna hortum taktılar kusma için sanırım kan aldılar röntgenini çektiler asistanı bağırsaklarla oynadığımız için tıkanma olabilir oda beslenmesini engelleyip kusma yapabilir dedi yatış verdi doktor saat 8 de gelip bakacak bizim gbi olan var mı acaba hiç kusmamız olmamışken şimdi kusma oldu ve inşallah doktor kötü birşey demez😔😔şimdi kusması kesildi saat 8 den beri kesildi kusmadı üşüttü mü acaba tuvaletindede sıkıntı yaşamadık