Merhaba güzel annelerimiz, 23 günlük bir kızım var sabah alt bölgesinde şişlik fark edince hastaneye gittik nöbetçi çocuk doktoru fıtık olduğunu söyledi çocuk cerrahına randevu aldık ama içim içimi yiyor ne olacağıyla ilgili😞 bu süreçte bilgisi olan yardımcı olabilir mi 🙏🏻 Daha çok küçük yavrum ameliyat demesinden çok korkuyorum 😞