13 ay 14 günlük oğlum,dün maalesef düştü ve dişi kırıldı cok üzüldüm,ara ara ağızda kanama oluyor yatarken emzikle yatıyor bakayim dedim nasıl diye ağzından tukuruk ile kan geldiğini gördüm pansuman yaptim tekrar uyuttum..başına böyle birşey gelen varmi?korkum sanallarının diş etininde zarar görmüş olma ıhtimal..