Busraninberati Nurcan1710 Bebeğim 1 aylık geceleri 2 saate uyanıyor bazen 4 bazen 1 saat uyuyor.uyanınca fazla emmiyor.ama gündüzleri çok emiyor ve geceye nazaran daha az uyuyor
KATRE_ Nurcan1710 Canim bebegin daha cok kucuk her istediginde emzir. Gece gunduz ne zaman isterse.. ilk 3 ay o nasil isterse oyle yap.. Sariligi yoksa 2 saatte bir uyandirip emzirmen sart degil fakat uyandiginda emzirmeni onerebilirim..
Nurcan1710 Busraninberati benim bebeğim de 1 aylık ama nasıl besleyeceğimi tam bilemiyorum her fırsatta emiyor günde kere 60 cc mama veriyorum
Asli35488888 Her uyandıfında meme vermeyin alışkanlık olduğu için uyanıyor acıktığı için değil . Emzirmeyip pışpışlayarak uyuttum gece uyanmayı bıraktı oğlum deneyin isterseniz
Asli35488888 M_c . İlk 3 ay gece her uyandığında verdim ve hep 1 , 3 ve 6 da uyanıyordu. Alışkanlık olduğu için . Su an 6 aylık gece uyumadan önce çok emziriyorum. Gece uyansa bile pışpışlayıp uyuttum su an bir kez sabah 5 te uyanıyor .
Busraninberati Nurcan1710 hayır biyere gitmek zorunda kaldığımda anneme burakıyorum o gerektiğinde mama veriyor mecbur
Mom0791 Nurcan1710 bnde gunluk bi defa 60 cc mama veriyorum iki gundur ama bebegim kakasini yapmiyor bu nirmalmi sozce benim benegimde 1 ay 15 gunluk
Busraninberati Nurcan1710 sadece anne sütü yeterli bence .mama çok zor durumda kalırsam veriyorum bebeklerin midesi küçücük zaten
Nurcan1710 Mom0791 bende aynı sorunu yaşamıştım bebeğimde gaz sorunu çıktı hastaneye gittik ve lavman yaptılar içi boşaltı röntgen çeker bakarlar bizde gaz çıkmıştı mama vermiştim ama artık anne sütü veriyorum 2 veya 3 kez mama veriyorum ben
Mom0791 Nurcan1710 yok sadece gunluk 4 kasik rezene cayi veriyom hem uykusunu aliyo hemde rahatliyo kakasini yapiyo salama rezene cayini al suyu kaynat 125 ml sicak suya bi salama koy 5 dk beklet sonra onu bebegin icecegi sekilde ılik yap 4 kasik ver gunde 3 defa da verebilirsin ama o cayi ertesi gun verme ertesi gunnyeni bi tame yap
Alminaaa Benim kızım gece bazen 4-5 saat uyanmiyor 45 gunluguz bu şekilde olanlar varmı ama ben 3 saate bir kaldırmaya calisiyorm gündüz çok emiyor ama
Nurcan1710 Alminaaa karnı aç olsa kalkar ama iyi mi kötü mü bilemedim ilk başlarda zaten 2 3 saate bir sarılık olasın diye emzirmiyomuyduk
Masalikoo Alminaaa benim kızımda öyle kuzum bi aralar 4-5 saat uyuyordu zaten doğumun ilk 10 günü hariç sonrasında hiç uyandırmadım ben hep kendi uyanıyor,geceleri 2-3 saate bir uyanıyor gündüzleri 1.5 saate bir beslenmek istiyor
Alminaaa Nurcan1710 evet ama sarılık riski bitti artık kendisi acıkınca ağlıyor zaten . Ama bazı yerlerde mutlaka en geç 3 saate kadar emzirin yazıyor bazıları utandirmasin kendisi acıkınca emer uykuyada ihtiyacı var diyor bilemiyorumq