gizemeylulk benim oğlumda oldu kolik oldugu icin gaz problemi vardi kendini sikmaktan ve ikinmaktan fitik olmuştu doktora goturdum 2 yıl bekliycez dedi çünkü henüz göbek cevresindeki kaslar gelişmediği için firik olması normal bu kadar ıkınmaya dedi. Ama çok şükür 2 yıla gerek kalmadi gaz sorunu gitti göbeği de yavaş yavaş indi şimdi fitigi yok bekliceksiniz geçmezse şayet ki o zaman ameliyat yapıyorlar ağrı sızı olmuyor bende fitik geçirdim gobekten 10 yaşında ameliyat oldum tek zararı çok kilo yapıyor ameliyat sonrası hele ki gelişim cağıysa kesinlikle dikkat etmek onemli