Neslihanysldl Balımm 1 yaş doğum günü biliyorum çok özeldir her ebeveyn icin 😚 Ama inanki çocuklar henüz 1 yaşında oldugunda bu tür kutlamaları pek anlamıyo.. ☺️💕 Ağlama krizleri vs. Derken kutlama eziyete dönüşebiliyo.. Naçizane tavsiyem 1 yaşını evde ailenizle, kendi aranızda mütevazi bi kutlama şeklinde yapabilirsiniz ☺️ Daha sonraki yaşlarında oğlunuz artık kendini bildiği icin yapıcağınız kutlamada onu fazlasıyla mutlu edicek ve buna deyecektir diye düsünüyorumm.. 🤗💕