Aleynamhmmd ben sezeryan olalı 19 gün oldu. İlk günler benim de öyleydi hatta ben çabuk bitecek galiba kırkın dedim anneme, oda yok kızım normal gelir daha dedi. Evet öyle de oldu. Şuan hala oluyorum ama arada dediğin gibi çok çok azalıyor hatta bazen tüm gün gelmiyor ama sonra geliyor tabi ki yine 🤷🏼♀️☺️