Suleasili en fazla 3 saat sonrasına alarm kur, o zaten o kadar olmadan uyanacak 🥰
bizde sarılık olduk riski atlatınca aynı sana dediğim gibi yaptım hatta bazen kurduğum saate 2-3 dk kala uyanırdı hem için rahat olur hemde beybiyi güzel uykusundan acıkmadan uyandırmak zorunda kalmazsn